Velkommen til friskolen

Velkommen til en skole, der både vil individet og fællesskabet, som har respekt for det enkelte menneske, og som ser en stor styrke i forskelligheden.

Vi har et læringsmiljø, hvor den enkelte elev bliver set, talt med i øjenhøjde, undervist og udfordret med udgangspunkt i egne evner og færdigheder. Samtidig lægger vi vægt på mangfoldighed, hvor dét at være forskellige opleves som en berigelse.

P1954688
Vores grundholdning er, at alle mennesker har stor værdi.
P1998476
Jeg kan godt lide, at vi har en masse forskellige dage som for eksempel Dansens Dag og flere skolelørdage i løbet af et skoleår. Vi har også Musicalion, hvor vi hygger og bliver bragt tættere sammen på tværs af årgange. Derudover har vi mange emneuger og kreative ting, der sker på skolen, som jeg godt kan lide.
Anna, elev

Nyheder og begivenheder