Indmeldelse

Glamsbjerg Fri Ogefterskole 2020 03087
Glamsbjerg Fri Ogefterskole 2020 02774

Skal dit barn meldes ind?

Det er en stor beslutning at vælge skole til sit barn, for det er jo ikke en beslutning, man sådan lige laver om. Det er vigtigt at finde ud af om skolen, dens undervisning, holdninger, værdier og atmosfære passer sammen med familiens ønsker og barnets behov.

Forældre kan altid kontakte skolen for at aftale tid til et besøg og en rundvisning; det er helt uforpligtende.

Elever til 0. klasse optages efter alder og tilknytning til skolen i henhold til nogle vedtagne principper, som kan ses her.

Kommende forældre til 0. klasse inviteres til en informationsaften i november måned, hvor forstanderen fortæller om skolen, og hvor der er lejlighed til at møde de øvrige forældre og børnehaveklasselæreren.

De fleste melder deres børn ind nogle år i for vejen, mens selve indskrivningen som regel foregår første hverdag i december fra kl. 15, hvor børn og forældre møder op på forstanderkontoret for at blive skrevet ind, og dernæst besøger børnehaveklassen, der netop er blevet julepyntet til lejligheden.

Vi tager også elever ind til de øvrige klasser, hvis der er plads. Også her skal I kontakte skolen og aftale tid til et besøg og en rundvisning. I aftaler desuden om jeres barn skal med til besøget afhængigt af alder osv.

Indmeldelsesblanket til Glamsbjerg Friskole