Hænderne op med Diggi

Der har været fart over feltet i 4. klasse mandag, tirsdag og onsdag i uge 3, hvor vi har gennemført ”HÆNDERNE OP med Diggi – Den forunderlige håndboldrejse” i samarbejde med DGI/Glamsbjerg håndboldklub.

Vi har hjulpet dinosauren Diggi med at løse små og store udfordringer, som Diggi møder på sin vej rundt på sin ø. Eleverne har været på en magisk rejse igennem matematik- og dansklektioner sammensat med en masse håndboldtilvænning og leg.

Hver dag i de sidste par lektioner blev eleverne introduceret for håndboldens forunderlige og fantastiske verden sammen med søde DGI-instruktører, hvor leg, bevægelsesglæde og masser af boldspil blev udfoldet.

Det hele kulminerede med besøg af selveste Diggi. Tak til DGI/Glamsbjerg Håndboldklub for nogle dejlige dage.

Diggi Kald
Fællesbillede