Musikalsk frontfigur søges

Brænder du for musik?

Kan du undervise i musik på mellemtrinnet og i overbygningen?

Vil du være med til at stå i spidsen for morgensang og musik i mange andre sammenhænge?

Og kan du undervise i dansk og engelsk på mellemtrinnet?

Ja, så er du måske vores nye musiklærer.

Skolen

Glamsbjerg Fri- og Efterskole er en grundtvig-koldsk skole, hvis grundholdning er, at alle mennesker har stor værdi. Vi tror på, at tolerance og respekt er byggestenene i et forpligtende fællesskab, hvor dét at være forskellige opleves som en styrke og en berigelse.

Vi har fokus på det hele menneske og dermed på elevernes faglige, personlige og sociale kompetencer. Skolen er lektie- og karakterfri i indskolingen og på mellemtrinnet.

Skolen har dejlige udeområder og gode undervisningsfaciliteter, og vi er glade for musik til både morgensang og alle vores arrangementer. Der er gode samarbejdsmuligheder med kollegaer inden for både musik og dine øvrige fag.

På Glamsbjerg Fri- og Efterskole bliver du en del af et engageret lærerteam, der brænder for deres fag og for at skabe et godt læringsmiljø for børn og unge forankret i skolens værdier.

Stillingen

Stillingen er med tiltrædelse 1. januar 2024. Det er en fast stilling på 90% af fuldtidsstilling og med løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Der er gode muligheder for at stige i ansættelsesgrad i det kommende skoleår, hvis det ønskes.

I dette skoleår indeholder stillingen musik på mellemtrinnet og i overbygningen, engelsk, historie og kristendom på mellemtrinnet, samt klasselærerfunktion i 6. klasse.

Fra august 2024 vil stillingen indeholde musik, dansk og engelsk på mellemtrinnet, samt evt. andre fag efter aftale.

Læs mere om friskolen på glamsbjergfriskole.dk

Du er også velkommen til at kontakte friskoleleder Lau Storm på 22 26 12 24, hvis du har spørgsmål eller ønsker en rundvisning.

Der er ansøgningsfrist 19. november 2023, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler i begyndelsen af uge 48. Vi modtager ansøgninger pr. mail til kontor@gfeskole.dk