Mellemtrin

Mellemtrin I Kridthuset har 4.-6. klasse deres klasseværelser. På mellemtrinnet introduceres flere  nye fag, ikke mindst en bred vifte af kreative og praktiske fag. I Kridthuset har vi stor  fokus på fællesskabet for en aldersgruppe i rivende udvikling.

Når eleverne er færdige med 3. klasse, synges de ud af Solhuset. De flytter ind i  Kridthuset og skal gå her sammen med 5. og 6. klasse.

Midt imellem store og små

Mellemtrinnet består af 4., 5. og 6. klasse. De holder til i den bygning, vi kalder  Kridthuset. Kridthuset består af et fælles indgangsparti og et stort gangareal med  plads til garderobe og gruppeborde. Derudover er der 3 store og lyse klasseværelser, én til hver klasse.

Eleverne i 4. klasse bevarer forbindelsen til kammeraterne i 3. klasse, idet de har idræt og flere praktisk-musiske fag sammen.

Eleverne i 5. og 6. klasse har ligeledes idræt og praktisk-musiske fag sammen, mens alle 3 klasser i Kridthuset blandt andet arbejder sammen i emneuger og på emnedage.